NaZaNiN jOoN
شــاید بــــاورتـــــان نشود من هم یک روز میخـــــندیدم

 

 

گــــآهـ ـے…!
هَــــنوز گـ ـآهــــے…!
مَــــرآ بـ ـه جــــآن تـ ـو قَـــــسَم مـ ـے دَهَـــــند…!
ببـــــین تَـــــنهـ ـآ مَـــن نیســـتَم
کــــ ه رَفتَــــــنَت رآ بــآوَر نمـــــــے کُـــنَم…!












 

میگن هروقت دلت واسه کسی تنگ شد نگاش کن. نبود صداش کن. نشنید دعاش کن…..

 

 

 


 

 

کاشکــــــی… یک نفــــر بــــود کـــه میگـــفت بــــه مــــــن ” همـــه ی من .. از آنِ تـــو .. وقتــــی کــه دلت می گیـــــرد ” .


 

 

 

 

 


 

یاد اون شبها بخیر
که تا صبح اس ام اس بازی میکردیم
و تو آخرش مینوشتی :
کاش الان پیشم بودی….

 

 

 

 

 

چه حماقتی که مرا میرانی باز احمقانه میخواهمت چه غرور بی غیرتی دارم من!!

 

 

 

 

 

چقدرسخته منطقی فکرکنی وقتی… احساساتت داره خفت میکنه!!

 

 

 

 

وقتی منتظرشی …
هر یه باری که صفحه گوشیت روشن میشه …
قلبت میریزه …


 

 

 

 

یکی از لذتهایی که دیگه نیست…..
اینه که بدون هماهنگی بیاد خونمون،،
منم به فکر اینکه یکی از اعضای خونست درو بازکنم بدون اینکه بدونم کیه،،
بعد یهو بیاد وتامن و دید شروع کنه به خندیدن(آخه میدونه چه حالی میشم)
منم همونجایی که وایسادم بشینم…
شروع کنم به گریه کردن از خوشحالی…
دستام بلرزه ومثل همیشه تپش قلب!!!!!
اونم بیاد بغلم کنه وبگه قربون چشمات که وقتی
گریه ای میشن قشنگ تر میشن،،
من که الان پیشتم
 دیدی اومدم

 

 

 

 

 

دلتنگم…
واسه دستای خاصترین مخاطب زندگیم…
واسه وقتایی که موهامو نوازش میکرد…
دلتنگه روزایی ام که مامانم موهامو میبافت برام…

 


 

 

 

 

به این جمله،عبارت،حرف!!
“مگه به من اعتماد نداری که…”
از زبان کسی که می گوید دوستت دارم!
جوابش این خواهد بود:آری اعتماد ندارم،نه به خودت،نه به حرفایت،نه به قسم هایت.

 

 

 

 

 

 

از لذتایی که بعد رفتنش دیگه ندارم
نفس
کشیدنه……….

 

 

 

 

 

 

از کنارم رد شدی بی محلی اش آزارم نداد اما اذیت شدم وقتی گفت ندیدمت!

 


 

 

 

 

بی احســــــــــــــاس…حرفی که همیشه بهم میزد در جواب دوستت دارم ها و عزیزم گفتن هاش که جواب من همیشه گفتن وظیفته و دیوونه شدی و بیکاری و… بود!
یه بار بعد یه جروبحثمون ازم عذر خواهی کرد و تهش نوشت دوست دارم.منم فقط گفتم “منم همینطور”…بیچاره فکر کرده بود منظورم به دوست دارمش بوده و آخرشم بدجور زدم تو ذوقش…
از همون اولشم خیلی اذیتش کردم.از اول تا آخرش.
آخرش که بهم التماس کرد و من……..
درکش میکردم،حرفاشو میفهمیدم ولی نمیتونستم بمونم،چون منطقم تاییدش نکرد و فقط دوسش داشتم.
راست میگفت،خیلی بی احســــــــــــاسم!

 

 

 

 

 

 

حَتے‎ ‎لــوڪ‎ ‎خوش‎ ‎شانس‎ ‎هَم هَمیشـﮧ آخَرش تَنهایے‎…‎
بـﮧ سَمت‎ ‎غُروب‎ ‎میرَفت‎…‎
بـا ایـنـکـﮧ‎ ‎لــــوڪ‎ ‎بـــوב‎…‎
بــا ایـنـکـﮧ‎ ‎خـوش شـانــس‎ ‎بــوב

 

 

 

 

 

 

دلم میخاد وقتی بعد از این همه سال دوری و جدایی و دلتنگی حسرت……وقتی به عشقم رسیدم برم بزنم رو شونه ی خدا بگم صبرو حال کردی

 

 

 

 

 

لیلای باستانی،
درناقه جوانی،
اطوارمی فروشد!!
مجنون،زاروحیران،
سرگشته وپریشان،
درگوشه خیابان
ازبهرلقمه ای نان
سیگار می فروشد!!

 

 

 

 

گفتند به جان من قسم میخوری
نمی دانم آن حرف ها را باور کنم یا جواب ندادن سلامم را ؟!!

 

 

 

 

دلتنگی هموون مکثی ِ
که رو اسمش می کنی،،
وقتی شماره های گوشیت رو میای پایین !

 

 

 

 

 

بعضی وقتها…
ازشدت دلتنگی،
گریه که هیچ…
دلت میخواهد، های های بمیری…

 

 

 

 

دربی لیاقتی تو شکی نیست.
دلیل اینجا بودنت،میان بغض هایم
خریت خودم است نه لیاقت تو…

 

 

 

 

 

روحم باکره بود!!
این غم ها ونگرانی ها فرزند نامشروع
خوابیدن؛
 باخیال ت

 

 

 


 
کوتاه ترین و دردناک ترین داستان عمر من فقط چندکلمه میشود…
 (او هست اما با من نیست…)

 

 

 

 


وقتی که خیلی دلتنگت میشم؛وقتی که خیلی دلم هواتو میکنه تمام بدنم داغ میشه و تو حسرتت میسوزم .
اما وقتی که به یاد گذشته می افتم؛به یاد کسایی که راحت از کنارشون گذشتم؛به یاد اشکایی که دیدم و اعتنا نکردم از خودم خجالت میکشم و یه دفعه کل بدنم مثل یخ سرد میشه.
 



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت8:01---1 تير 1392
سلام نازنین جان من نیما هستم درسته بد بودم قبول دارم بعضی وقت ها قهر میکردم میخواستم جای خودمو تو زندگیت بدونم ولی خواستم این رفتارمو بزارم کنار که دیر شده بود تو اولین و اخرین دختر محبوب منی همیشه یادتم تو قلبم میمونه شاندیز من دوست دارم --دوستت ندارم به اندازه اقيانوس چون تموم شدني دوستت ندارم اندازه ي خورشيد چون غروب ميكنه دوستت دارم اندازه ي روت چون اصلا كم نمي شه--

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:,1:13به قلم: نازنین جوون ™